Informacje o częstotliwości Złotego Wieku na Nowej Ziemi: przesłanie anielskie

Inspirujące przesłania i dostarczanie miłości i wsparcia dla Ciebie i Twojej rodziny jest w życiu codziennym bardzo ważne.

Psycholog i mówca z New Age: Doreen Virtue jest ekspertem w temacie przesłań anielskich. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat swoich najlepszych liczb oraz aniołów, które są w twym życiu najważniejsze, poszukaj książek jego autorstwa. 

Możliwe są kombinacje liczb nie kończących się, od pojedynczej cyfry po kilka cyfr, począwszy od czterokrotnej sekwencji do pozornie losowej sekwencji. Niezależnie od tego, jakie liczby się pojawiają w Twoim życiu najczęściej, istnieje powód dlaczego nie pojawiają się one bez powodu. 

Przesłanie anielskie: liczby pojawiające się najczęściej w Twoim życiu, nigdy nie są przypadkowe. Jest w tym sens. Uczenie się, jak rozszyfrować wibracje i interpretować przesłanie anielskie, może Ci się przydać w prowadzeniu ścieżki rozwoju własnego umysłu, duszy oraz energii zgromadzonej wokół Twojego własnego ciała.

Na jednym z wykładów Dorena które oglądałem zdecydowałem się wypróbować jedną z form poznania świata duchowego. Jestem performerem / artystą i zastanawiałem się nad projektem, który niedawno był przeze mnie wykonany. Karty w czasie ułożenia odniosły się do tego, że mój cel życia jest sztuką, że tak jest w projekcie, aż wreszcie doradziły, jak radzić sobie ogólnie ze sztuką.

Ten świat, w rzeczywistości cały świat, oczywiście zmienia się ciągle, ale istnieją znaczące ciągłości i warto o tym pamiętać. Jedną z ciągłości jest to, że ci, którzy kontrolują życie gospodarcze kraju, mają również przeważający wpływ na politykę państwa. To powinno być truizmem uczonym w szkole podstawowej. Został on ułożony zwięźle przez Adama Smitha w słowach, które są dla wielu bardzo ważne.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wysłuchaj swoich aniołów – przesłanie anielskie

Sekret przesłania anielskiego