Sekret przesłania anielskiego

Oto Twoje dzisiejsze przesłanie anielskie: ucz się więcej.

Nie znam wszystkich powodów, o których mógłbym wspomnieć w swym doświadczeniu. Jednak anioł powiedział mi, że to, co działo się w nocy i podczas tej burzy, miało coś wspólnego z ciemnymi "istotami nieziemskimi". Cokolwiek zdarzyło się tego wieczoru, otworzyło drogę i dało różne wymiary zdolności do łączenia się tak namacalnie, aby wywołać dziwną burzę, która miała miejsce tej nocy. 

Powiedziano mi, że to wydarzenie było napędzane przez byt i było bezpośrednim wynikiem negatywnej energii i emocji wzdłuż obszaru niebiańskiego, który mi pokazał anioł, i że istoty zaangażowane w tym czasie wykorzystywały przesłanie anielskie, aby mi pomóc.

Trzeba wybrać anielską kartę anioła, aby otrzymywać wskazówki lub wiadomości od aniołów po poproszeniu ich o przypomnienie co chcesz wiedzieć. Jeśli masz przed sobą karty, wybierz po przetasowaniu pierwszą kartę – to ona zabiera ci instynkt.

Możesz znaleźć instrukcje dotyczące korzystania z kart aniołów na wielu stronach internetowych.

Kiedy jesteś autentycznie związany z Bogiem, Bożą Miłością i światłem, dobrobytem i łatwością, wszystko jest dla Ciebie dostępne, i możesz to mieć prawie na zawołanie. I tak w tym czasie będziesz mieć najprawdopodobniej zajęty czas i wiele uwagi będzie zwracać anioł na Twoją energię. Musisz wiedzieć, że masz obfite źródło energii siły życiowej, światła oraz miłości Bożej. 

To dzisiejsze przesłanie anielskie dla Ciebie. 

Wystarczy, że będziesz pamiętać w każdej chwili, aby oddychać, relaksować się, wyobrażać sobie fajne rzeczy i mieć świadomość Boskiego Światła, które jest wszędzie wokół ciebie, ponieważ jest wplecione w każdą chwilę i w każdą cząstkę rzeczywistości.

Obecnie jestem przyciągany do obfitości bożej ponieważ jest wiele rzeczy, które aktualnie występują w moim życiu, a ilość mylenia i podkreślania jest przeważająca przez większość dni. Trudno mi się obudzić w chwilach, kiedy najbardziej tego przebudzenia potrzebuję. Przez moje ataki paniki i stresu mam tendencję do odchodzenia od mojego uwolnienia i słuchania wszelkich wiadomości, przez które czuję, że próbuję coś przyciągnąć.

Ciekawe czy w najbliższym czasie poznam wiedzę, która da mi lepsze samopoczucie oraz zdrowie. Jestem ciekaw, czy coś takiego się stanie, czy też trzymam się czegoś, co nic mi nie da.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wysłuchaj swoich aniołów – przesłanie anielskie

Informacje o częstotliwości Złotego Wieku na Nowej Ziemi: przesłanie anielskie