Wysłuchaj swoich aniołów – przesłanie anielskie

Powszechnie uważa się, że nasi przewodnicy duchowi i nadzorujący aniołowie istnieją na innej płaszczyźnie świata duchowego. Dlatego, poza stanem snów, komunikacja z nami może stanowić dla nich swego rodzaju wyzwanie. Podczas snu aniołowie wyciągają z własnego doświadczenia i własnego leksykonu informacje, aby przekazywać nam wiadomości, które mogą zawierać kierunek naszych dalszych działań oraz ważne informacje, które pomogą nam w podejmowaniu przyszłych decyzji, a nawet ostrzegać nas mogą o nadchodzących wydarzeniach, które mogą obejmować nieprzyjemne zdarzenia w naszym życiu.

Pan przez proroka Izajasza powiedział: "Obudź, obudź się, uzbrój się w siłę, Syjonie; Ubierz się w piękne szaty, Jerozolima to miasto święte "(Izajasza 52: 1). Utrapiona, burzona sztormem, ale nie pocieszona, oto ustawię kamienie w antymonie, a fundamenty twoje leżą w szafirach. Zrobię też mury obronne z rubinów, bramy z kryształu i całą ścianą cennych kamieni "(Izajasza 54: 11, 12).

Pomyśl o pomaganiu innym na ich drodze; Spełniając ich potrzeby oraz wspierając ich duchowo, a nie wyrokując wobec nich, lub robiąc z nich winnych czemukolwiek oskarżając w sytuacji, której nie rozumiesz.

Nie masz pojęcia, dlaczego bezdomny jest bezdomny i co przeszedł. Zastanów się, mimo tego, że to nie musi być Twoja sprawa, ale twoja sprawa jest miłością. Tego rodzaju zachowanie Chrystusa we własnym domostwie wystarczy, aby uzdrowić cały ten obszar warunków, w jakim się znajdujemy, oraz potencjalne konsekwencje naszego upadłego stanu ". 

Ten rodzaj harmonijnych zachowań pomoże również polepszyć warunki w naszych własnych domach, które pozwolą nam przyjąć Pana, stając się bardziej jak on na co dzień i z przyzwyczajenia. I to jest właśnie przesłanie anielskie. Nawet jeśli sam nie możesz przyjąć do siebie bezdomnego, to zawsze możesz wskazać mu drogę, dokąd mógłby się udać, aby coś zjeść lub przespać się i odpocząć lub zregenerować własne siły.

Imię, Jason (kojarzy mi się z Jezusem, podobnie jak Chistopher) w języku greckim oznacza osobę, która uzdrowi "lub uzdrowiciela". Zastanawiałem się nad tym, jak przez całe moje życie zawsze czułem się sam ze sobą komfortowo. Pomyślałem, że może by tak ujawnić swoje osobiste przeżycia i najgłębsze tajemnice? Większość mojej kariery zawodowej spędziłem bowiem w Stanach Zjednoczonych jako trener osobisty i coach. W Kolumbii spędziłem większość czasu na nauczaniu języka angielskiego, ale skupienie się na studentach zawsze koncentrowało się na ich relacjach. Założyłem również firmę w Kolumbii. Dlatego podjąłem decyzję, by podążać za prawdziwym celem mojego życia jako uzdrowiciel, trener relacji i towarzysz.

Mam 52 lata ale nadal mam pewne wątpliwości i wciąż szukam pomocy, mimo że moje sny, przesłania i znaki już mi się objawiły jako przesłanie anielskie, ale chcę, aby ktoś powiedział mi, że dobrze prowadzę swoje życie. Szukam potwierdzenia że moje życie jest w porządku, ponieważ żyję w kraju, w którym żyję. Nie wiele osób mogło wiedzieć o aniołach ziemi lub wcieleniu, więc trudno uzyskać takie potwierdzenie, chyba że osoba, która zna się na karmie potrafi wskazać odpowiedni kierunek rozwoju psychiki. 

Nie chcę jednak płacić za tą pomoc jakichkolwiek pieniędzy, bo sam jeszcze jestem w szkole, szkole życia. Nie chcę również, aby moi najbliżsi wiedzieli o tym, bo nie wiem, co pomyślą, ponieważ nie wierzą w takie rzeczy. To zabawne, choć kiedy czytam znaki, odkąd czułem się lub doświadczałem prawie wszystkiego, teraz na nowo wciąż odkrywam swój cel, a także swoją własną przeszłość. 

Potraktuj te słowa proszę jako przesłanie anielskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje o częstotliwości Złotego Wieku na Nowej Ziemi: przesłanie anielskie

Sekret przesłania anielskiego